سازماندهی ۱۲هزار معلم در نظام دوری برای سال تحصیلی جدید | کدام معلمان وارد نظام دوری می‌شوند؟ ۱۰ مورد از حادثه سازترین تخلفات رانندگی| رانندگی با عینک برای چه کسانی اجباری است؟ پسر جوان به جنایتش اعتراف کرد| خفه کردن پدر با کمربند و چاقو زدن به او جزئیات قتل هولناک زن صیغه‌ای به دست نگهبان شب در مشهد سرنوشت باورنکردنی جوان کارتن خواب مشهدی| پدر و مادرم پزشک هستند برخورد ۲ خودرو در جاده مشهد - نیشابور یک فوتی و پنج مصدوم در پی داشت (۱۳ تیر ۱۴۰۳) هشدار: مرگ‌ومیر بیماری هاری به مرز خطر رسیده است انتقال پیکر ۹ نفر از حجاج فوت‌شده به ایران (۱۳ تیر ۱۴۰۳) خروج حدود ۶۰ درصد حجاج ایرانی از مکه (۱۳ تیر ۱۴۰۳) سازمان غذا و دارو هشدار داد: خطر ابتلا به سرطان به علت برنزه کردن پوست یک فوتی و چهار مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در مشهد+تصاویر (۱۳ تیرماه ۱۴۰۳) آیا مصرف مکمل‌های غذایی تاثیری در پیشگیری یا بهبود علائم تب دانگی دارد؟ احکام رتبه‌بندی بازنشستگان فرهنگی سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ صادر شد جمع‌آوری ۱۶۲ معتاد متجاهر در مشهد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) واریز علی الحساب ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | بازنشستگان حساب خود را چک کنند (۱۳ تیر ۱۴۰۳) تب دنگی در مشهد سیر افزایشی ندارد | احتمال آلودگی بالا پشه آئدس از شهریور ۱۴۰۳ به سلامتی خود در دهه ۳۰ زندگی اهمیت بیشتری دهید گردشگری شهری ابزاری برای نیل توسعه پایدار دستگیری ۴ شرور در بولوار رسالت مشهد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

جزئیاتی از قانون رتبه بندی معلمان | پایان ۱۰ سال انتظار فرهنگیان

  • کد خبر: ۹۲۲۷۰
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴
  • ۴۰
جزئیاتی از قانون رتبه بندی معلمان | پایان ۱۰ سال انتظار فرهنگیان
مفاد باقی مانده از لایحه رتبه‌بندی فرهنگیان که پیش از این سه ماده آن در صحن مجلس شورای اسلامی تصویب شده بود، روز گذشته بررسی و تصویب و به شورای نگهبان ارسال شد.

به گزارش شهرآرانیوز، از سخنان اولین وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در دولت سیزدهم تا سخنان یوسف نوری که این روزها در وزارتخانه آموزش و پرورش مستقر شده است، می‌شد اهمیت اجرای رتبه‌بندی معلمان را دریافت. لایحه‌ای که مدتی بود به مجلس شورای اسلامی رسیده بود و فرهنگیان در انتظار تصویب آن بودند. لایحه‌ای که چندین وزیر درباره اجرایی شدن آن سخن گفته بودند و پیش‌تر در سند تحول بنیادین از آن به عنوان «نظامی که قرار است علاوه بر ارتقای معیشت فرهنگیان، شایستگی‌های حرفه‌ای معلمان را مدنظر قرار دهد تا در ارتقای کیفیت معلمی نیز نقش مهمی داشته باشد» یاد شده است.

در نهایت نمایندگان مجلس در نشست علنی روز گذشته بررسی جزئیات لایحه رتبه بندی معلمان را به پایان رساندند و بر همین اساس لایحه مذکور برای بررسی تکمیلی به شورای نگهبان ارسال شد.

پیش از این نیز بخش‌هایی از این لایحه در مجلس تصویب شده بود اما اختلاف‌نظرهایی میان دولت و مجلس ایجاد شد و مهمترین بخش آن که بار مالی رتبه‌بندی بود باعث شد این لایحه به کمیسیون تخصصی بازگردد. در جدول برآورد اعتبارات ردیف‌های متفرقه ۱۴۰۱ به رتبه‌بندی معلمان اشاره شده است و  ۲۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است. روز گذشته بررسی ۵ ماده باقیمانده این لایحه در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت و تصویب شد تا در مرحله پایانی قرار بگیرد و اگر ایراداتی از سوی شورای نگهبان به آن وارد نباشد، معلمان پس از سال‌ها انتظار به رتبه بندی می‌رسند.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس می‌گوید: با تصویب لایحه رتبه‌بندی معلمان، حداقل حقوق معلمان ۸ میلیون و ۸۰ هزار تومان و حدکثر آن حدود ۱۶ میلیون تومان تعیین شد.
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش نیز در خصوص لایحه رتبه بندی معلمان نیز گفته است: به محض تصویب و ابلاغ این لایحه برای اجرا، هیأت‌های ممیزی برای رتبه بندی معلمان تشکیل و آیین‌نامه اجرایی آن تدوین خواهد شد.

گرچه بین آنچه از سوی دولت ارائه شده است و آنچه تصویب شد تفاوت‌هایی ایجاد شده است اما این اقدام خبر خوشی برای یک تحول در نظام پرداختی و احراز شایستگی‌های حرفه‌ای معلمی خواهد بود.

نمایندگان ماده ۷ لایحه رتبه‌بندی فرهنگیان را حذف کردند که مربوط به رتبه‌های پنج‌گانه معلمان است و ۴ ماده دیگر تصویب شد که بنا بر این تصویب «فرآیند رتبه‌بندی برای کلیه معلمان بر مبنای امتیازات ناشی از دوره‌های ضمن خدمت، سنوات تحصیلی در دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر و شهید رجایی، شایستگی‌های عمومی، تخصصی و حرفه‌ای، عملکرد رقابتی، دانش تخصصی- تربیتی، پژوهشی، خلاقیت و نوآوری، سنوات تجربه معلمی، سوابق مدیریتی در آموزش و پرورش، آخرین مدرک تحصیلی و کسب امتیازات لازم در نظام رتبه‌بندی معلمان در یکی از رتبه‌های ماده (۳) این قانون و مطابق آیین‌نامه اجرایی این قانون، حداکثر تا پایان سال ۱۴۰۰ انجام می‌شود.»

طبق این ماده افرادی که با عناوین شغلی مندرج در بند (۱) ماده (۲) این قانون، در پست‌های اداری وزارت آموزش و پرورش اشتغال دارند، کماکان معلم هستند.

همچنین کسب رتبه‌های بالاتر مستلزم حداقل پنج سال خدمت در هر یک از رتبه‌ها و کسب سایر شرایط لازم تعیین شده در آیین‌نامه اجرایی این قانون خواهد بود. دوره خدمت در هر رتبه برای معلمان شاغل در دوره ابتدایی، مدارس استثنایی و مناطق محروم، مرزی و عشایری، به ازای هر سال خدمت ۳ ماه از سقف رتبه کاهش می‌یابد.

دوره خدمت در هر رتبه برای نخبگان موضوع آیین‌نامه احراز استعدادهای برتر و نخبگی مصوب ۱۳۸۵/۶/۱۴ شورای عالی انقلاب فرهنگی، صرفاً برای یکبار حداقل سه سال می‌باشد.

حداقل سابقه خدمت معلمی برای کسب رتبه‌های دانشیار معلم و استاد معلم به ترتیب (۱۵) و(۲۱) سال است و ارفاقات مذکور در تبصره‌های (۱) و (۲) این ماده، از این مدت کسر می‌شود.

همچنین در اجرای بند (۶) سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و تبصره (۳) ماده (۲۹) قانون برنامه پنج‌ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، حقوق و مزایای معلمان پس از اعمال رتبه‌های مندرج در ماده (۳) این قانون، به شکل زیر می‌باشد:

برای معلمان با رتبه آموزشیار معلم ده درصد، مربی معلم پانزده درصد علاوه بر افزایش رتبه قبلی، استادیار معلم دوازده درصد علاوه بر افزایش رتبه‌های قبلی، دانشیار معلم ۱۰ درصد علاوه بر افزایش رتبه‌های قبلی و استاد معلم پنج درصد علاوه بر افزایش رتبه‌های قبلی، به مجموع حقوق، مزایا و فوق‌العاده‌های مستمر و ارقام مندرج در احکام کارگزینی معلمان، افزوده می‌شود.

پس از اعمال بند (۱) این ماده، چنانچه حقوق و فوق‌العاده‌های هریک از معلمان از هشتاد درصد مجموع حقوق و فوق‌العاده‌های هیأت علمی مربی پایه یک دانشگاه تهران، کمتر باشد، مابه‌التفاوت تا سقف مذکور تحت عنوان «تفاوت تطبیق» در احکام کارگزینی آنان درج خواهد شد.

طبق این تصویب، افزایش پرداختی ناشی از اجرای این قانون، تحت عنوان «فوق‌العاده رتبه‌بندی» و «تفاوت تطبیق» همه ساله متناسب با تغییرات حقوق و فوق‌العاده‌های هیأت علمی مربی پایه یک دانشگاه تهران محاسبه می‌شود و مشمول کسور بازنشستگی نیز می‌گردد.

دولت مکلف شده است همه امتیازات و درصدهای موضوع فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری را برابر سایر کارکنان دولت، به مشمولین این قانون اختصاص دهد و فوق‌العاده رتبه‌بندی موضوع این ماده علاوه بر امتیازات و درصدهای مزبور می‌باشد.

همچنین افزایش پرداختی ناشی از اجرای این قانون، از تاریخ ۳۱/‏۰۶/‏۱۴۰۰ در سقف یکصد و بیست و پنج هزار میلیارد ریال (۱۲۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) پرداخت می‌شود و از ابتدای سال ۱۴۰۱ منوط به پیش‌بینی بار مالی در قوانین بودجه سنواتی، به صورت کامل اعمال خواهد شد.

در لایحه‌ای که دیروز به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید آیین‌نامه اجرایی این قانون در خصوص نحوه تشکیل هیأت‌های ممیزه مرکزی، استانی، شهرستانی و منطقه‌ای، چگونگی تعیین امتیاز معلمان برای رتبه بندی، شرایط کسب، ارتقا، توقف و تنزل رتبه و جزئیات تعیین میزان فوق‌العاده رتبه بندی حسب امتیازات حاصله، حداکثر ظرف یک ماه از تاریخ ابلاغ این قانون، توسط وزارت آموزش و پرورش و دو نفر از اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی به انتخاب کمیسیون (به عنوان ناظر) با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان اداری و استخدامی کشور تهیه می‌شود و به تصویب هیأت وزیران می‌رسد.

بدون تردید رتبه‌بندی معلمان یکی از موضوعات تأثیر‌گذار در ارتقای کیفیت نظام تعلیم و تربیت کشور است. گرچه مهمترین نمود اجرای رتبه‌بندی در ابتدا افزایش حقوق معلمان خواهد بود اما هدف اصلی آن ارتقای صلاحیت‌ها و مهارت‌های حرفه‌ای معلم هاست که بیش از ۱۰ سال است سند تحول بنیادین آن را پیش‌بینی کرده بود.

در برنامه ششم توسعه پنج سال پیش نیز تصریح شده بود که رتبه‌بندی معلمان باید مستقر شود و به نظر می‌رسد این طلسم شکسته شد و با همراهی مجلس شورای اسلامی و دولت بر این مطالبه بحق معلمان جامه عمل پوشانده می‌شود.

منبع: روزنامه‌ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۰
معلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
1
2
بحث رتبه بندی با افزایش حقوقی از طرف مجلس و دولت آنهم با حداقل 8 میلیون تومان ممکن است از نظر ظاهری برای من معلم خوب باشد.اما یادمان باشد.هزینه هایی زندگی با توجه به اینکه قدرت خرید جهت معلمان در کل کشور بطور متوسط یکسان میشود.پس بنابراین تورم بسیار شدیدی در سال 1401 خواهیم داشت.بنابراین از زیاد شدن حقوق نباید خوشحال باشیم.بلکه بجای افزایش حقوق میبایست هزینه ها بسرعت کاهش یابد.
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
1
2
تو بوق و کرنا کنید تا میتونید


فکر کنم اخرش به بند 7شورای امنیت کشیده بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
0
2
این هم به ناچار یک جورایی ماست مالی شد. ۳۷۰ هزار نفر در آموزش و پرورش دارای رتبه عالی هستند. در صورتی که ده درصد از کل پرسنل استاد معلم می شوند پس ۷۰ هزار نفر از این افراد رتبه یک و ده درصد بعدی یعنی ۷۰ هزار نفر دیگر رتبه ۲ و ۱۴۰ هزار نفر رتبه ۳ و مابقی این افراد و دکترا ها و فوق لیسانس های ۱۵ سال خدمت به بالا رتبه ۴ و ۲۸۰ هزار نفر می توانند در پایین ترین رتبه قرار بگیرند. کجای این شایسته سالاری است افراد شایسته بدون کم و زیاد و در نظر گرفتن تعداد باید در رتبه مناسب خود قرار بگیرند. فقط شایستگی باید با تعریف درست و روشن بیان شود.
حالا من یک سوال دارم درسته پرسنل اموزش و پرورش زیاد هستند آیا نیازی به این افراد نداریم؟ آیا نسل بعد را به برای آموزش باید به باد بسپاریم. مگر تمام حقوقها از یک خزانه خارج نمی شود چرا نمی توانید همه را همسان کنید. کارگر معلم و کارمند این اداره و ان اداره چه فرقی می کند. حالا خوبه انقلاب با هدف ایجاد عدالت و با آرمان حکومت عدل علی(ع) صورت گرفت. در کدام بلاد کفر اینچنین تفاوتی بین حداقل و حداکثر حقوق وجود دارد‌ بعد خودمان را پرچم دار حکومت اسلامی لقب می دهیم. واقعا ننگ نیست؟
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
0
3
مسئولان محترم و عدالت خواه خودتون اقرار دارین بعد از ۱۰ سال انتظار رتبه بندی برای شاغلین داره اجرا میشه اقایان عدالت خواه حق ما بازنشستگان که برایمان اجرا نشده چه میشه ما ادم نیستیم هرچی انتظار کشیدیم حی امروز فردا کردین تا بازنشسته شدیم خدا خیرتون نده اگر فکری بحال ما بیچاره ها نکنید
سهراب
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
0
1
آقا همه ش سرکاریه، کدوم افزایش، آخه کسی که چهار میلیون با مدرک لیسانس میگیره، 10 درصد یا 50 درصد با این وضعیت تورم محلی از اعراب داره، آیا درد بی درمان آموزش و پرورش درمان میشه؟
فهیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
0
4
سلام و عرض ادب
به عنوان یک فرهنگی از رسانه‌ای کردن افزایش حقوقمان بر خلاف سایر کارمندان به شدت ناراضی و مخالف هستم. در ضمن ابتدا باید حقوق فرهنگیان همسان‌سازی و به روز شود سپس رتبه‌بندی اجرا شود. اجرا به این شکل حقه بندی است نه رتبه‌بندی
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
0
3
آفرین به این همه همت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
همت کی دولتمردان دزد و نجومی بگیر
ناشناس
Germany
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
0
1
تبیعض تبعیض سرایداران نان نمیخورند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
نیروهای خدماتی کارمند اموزش وپرورش به حساب نمی اید. به فکر شعل دیگر باشیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
0
2
سلام این لایحه غیر کارشناسی و سراسر دارای ضعف می باشد بدلیل تخصیص اعتبار ضعیف به این لایحه و تغییرات بسیار زیاد در اصل لایحه رتبه بندی این لایحه اصالت خود را از دست داده و صرفا ترمیم مختصر حقوق برای فرهنگیان می باشد و در اجرا سراسر ضعف می باشد و نحوه اجرا در آموزش و پرورش به شیوه دیگر اقدام می گردد
بازنشسته ۹۹
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
0
2
خدا لعنت کنه چندین سال هست منتظر بودیم سال ۹۹ بازنشسته شدیم ما ها رو شامل نمیشه دیگه بزرگتر از این هم ظلم داریم
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
0
2
حق ما بازنشستگان چه میشه مگر ما ادم نیستیم ما هم پس فردا اعتصاب می کنیم
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
1
1
باسلام امیدوارم لایحه رتبه بندی برای نیروهای خدماتی کارکنان اداره ومدیرومعاونین مدارس هم اجراشودچون این افرادهم فرهنگی هستنددرصورتی که این افرادجابمانند هم تبعیض بسیاربزرگیست وهم باعث ناامیدی ویاس بسیاری ازافراددربدنه اموزش وپرورش میشود
سجاد وطنی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
1
2
رتبه بندی به این شیوه، کلاهبرداری به شیوه ی قالیباف است با همدستی دولت و نمایندگان حکومت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
0
3
خدایی این شد خبر گذاری هر چه به نفع است بیان میکنند و بقیه را پنهان چرا نمیگویید این اضافه شدن ۸ میلیونی با تفاوت تطبیق هست و در سالهای بعد هر چه بر حقوق دریافتی درصدی در سال افزوده میشود در بند تفاوت تطبیق کم میشود یعنی چند سال درصد اضافه حقوق معلمان پر میکشد و چرا نمی گویید برای هر رتبه ازمون کنکوری را ه انداختید به اصافه مقالات علمی تایید شده هیات علمی وزارتخانه و کتاب تالیف شده که از هر صد هزار معلم ده تا موفق به رد کردن این خوان نیست مردمم میگویند خوش بحال معلمان تا وقتی خبر گداری اینطور باشد حسرت حقوق دریافت نشده و رویاها در دل مردم هست فکر میکنند گرفتن این حقوق راحت هفت خوان راه انداختید در دانشگاه و ادارات دیگر هم اینگونه هست ؟
ناشناس
Canada
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
0
3
شرم باد
سیدحسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
0
2
ک چیزی میگم بشرطی که باز معلم ها فحشم ندن من کامنت هاروخوندم بعداز قول افزایش حقوق هامتاسفانه کسایی که حقوقشون پایین بود انقدر حسادتو فحش داده بودن که من فهمیدم لازمه قبل ازافزایش حقوق معلم اول حقوق سایراقشار رو بالا ببرن وانقدر بالابردن چندغاز حقوق معلما رو توسر ماها نزنن میختین معلمها رومنفور کنین کاردیگه بلد نبودین ضمنا اگه جرات دارین این مطلب حقیقت منو چاپ کنین حاظرم گدایی کنم ولی نبینم که اینجور مردم شریف ایران در پیام هاشون معلم هارومتهم به مفت خورز وتن پروری وووو میکردند فقط متآاااااااسسسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
0
0
در این حکومت فقط معلما حقوق می گیرند بقه ........
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
0
0
به قول خودتان ۱۰ سال پیش قرار بوده رتبه بندی اجرا بشه حالا که ما بازنشسته شدیم میخاد این قانون اجرا بشه البته خدا را شکز و مبارک همه ی فرهنگیان باشه ولی ما که بیشتر خدمتمان در مناطق محروم بودم هیچ تاثیری بر حقوقمان ایجاد نخواهد شد. اصلا۳۰ سال خدمت در مناطقی که واقعا شرایط زندگی خیلی فاجعه انگیزی بود حساب نمیشه
زندگی باذلت
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
0
0
پس نیروی های خدمتگزارچی میشه که کارچندنفربهشون داده شده اصل کارمدارس نیروی خدمات*حالا بشین تاکارکننددیگه*واین دقیقا همون اهداف جمهوری اسلامی است که ماامدیم تافقیرومستضعف نباشد همه رابازجردادن وگرسنگی وفکروغصه بکشیم
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
0
0
پایان کدوم انتظار سازمان‌های دیگه حقوقشون متوسط ۱۶ میلیونه ۷و ۸ میلیون به حقوق ها اضافه می کنند. میشا ۲۰ میلیون معلم ده ساله انتظار کشیده که حقوقش از ۶ میلیون برسه ۸ میلیون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
0
0
البته اگه کلکی توش نباشه.
مموشی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
0
0
صلاحیت شما رو کی تشخیص داده جز خودتون
صادق اهنگر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
0
0
ما که در طول ده سال کشمکش سیاسیون گیر افتادیم تا اینکه مجبور شدیم شهریور ۹۹ بازنشسته شویم و از این طرح هیچ خیری نبینیم الهی تمام کارشکنان این طرح در قبل خودشان واولادشان بوی عافیت وخیر در زندگیشان نبینند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
0
0
همش دروغه، خاک بر سرشون با این رتبه بندی، این سرهم بندی بود نه رتبه بندی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
0
0
این رتبه ربندی که توسط مجلس انجام گرفت نشان دهنده
یک سرهم بندی کامل وبی نقص بو دکه توسط نمایندگان مجلس به تصویب رسید .
نمایندگان رتبه های خیالی رابه معلمان دادند اصلا وجود ندارد
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
0
0
تغییر زیادی نمی کنه، مطمئن باشید، این همه تو بوق و کرنا نکنید
محمدرضا عربخانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
0
0
معلمی که به سوپری محله بدهکار نباشه معلم نبست افرین به اقای قالیباف که این مزبت رو از معلمان نگرفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
0
0
باید همسان سازی بسه نه رتبه بندی که همش تقلب و بی عدالتی بشه.مگه ادارات دیگر خیلی شایسته هستن که حقوق بالا میگیرن همش بیکارن تو اینترنت میچرخن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
0
0
همین مصوبه هر چی هم بالا و پایینش باشه از سر معلمان هم زیاده.به کدامین خدمت صادقانه اینهمه ادعای حقوق دارند.بچه هامون سرگردون اموزشگاهها شدن فقز چون گیر ادمهای بی سواد و پولکی افتادن.
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
0
0
پس تکلیف کسانی که ده سال انتظار کشیدن و به حق قانونی خود نرسیدن و بازنشست شده اند چیست لطفا اول همسان‌سازی بازنشستگان بعد رتبه‌بندی چرا موضوع به این سادگی برای خیلی از مسوولین قابل درک نیست
ب
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
0
0
پس حق بازنشستگان چه می شود این قانون باید از سال ۹۰ به گفته خودتان اجرا می شده پس برا بازنشستگان بین این سالها باید حکم زده شود وگرنه حق گرفتنی است منتظر عواقبش باشید
ب
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
0
0
بدون اجرای همسان‌سازی بازنشستگان رتبه‌بندی معنایی ندارد چون قطعا حق بازنشستگان هم هست اینکه ده سال قانون اجرا نشده مشکل معلمی که این سالها بازنشست شده نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
0
0
من معلم نیستم ولی میدانم کار معلمان بسیار حساس است تمام حرکات وگفتار وکردار معلمان زیر ذره بین دانش آموزان و اولیا وکل جامعه است ، پس باید بسیار دقیق عمل کند علاوه براین هیچ کارمندی به جز دانشمندان که حسابشان جداست برای دیگران مفید نیستند به جز قشر فرهنگی ، همین دانایی و سوادی که داریم و به وسیله همین سواد بسیاری از کارهای خود را انجام می دهیم ومی فهمیم شما چه چیزی باارزش تر از علم و دانایی سراغ دارید که این علم و دانایی از معلمان عزیز به ما منتقل شده ، هیچ کارمندی بیشتر از وظیفه اش که یکبار بوده برای ما کاری نکرده ونمی کند اما معلم شده بعضی وقت ها 5مرتبه برای ما درس را توضیح داده که وظیفه اش فقط یکبار بوده ، هیچ کارمندی غیراز ساعات اداری برای مردم کاری نکرده اما معلمان خیلی مواقع در زنگ تفریح دانش آموزان و وقت استراحتشان برای دانش آموزان درس داده اند خیلی وقت ها زمان فوق برنامه برای بچه ها گذاشته اند خلاصه اینکه بگوییم معلم در هفته 24ساعت سرکاره وباقی اوقات بیچاره غلط است ،مگه نه اینست که یک معلم برای تدریس فردایش باید مطلب آماده کند وسرکلاس برود پس میتوان گفت که معلم در هفته 24ساعت سر کلاسه و24ساعت هم در خانه مشغول مطالعه و آماده نمودن مطلب برای تدریسش، پس قدر کار معلمان را بدانیم که اگر کار معلم بی ارزش بود خداوند باریتعالی اولین آیات فرستاده خویش را درباره علم و آتش نمی فرستاد
اقرا باشم ربک الذی خلق و،،،،،،
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
0
0
سلام بلاخره تصویبش کردن ولی نصفه نیمه
م. ش
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
0
0
هرکس هرچی بلده تو مدرسه و پیش معلم یاد گرفته، برید ببینید اصلا چند درصد اساتید دانشگاه سواد درست و حسابی دارند! وقتی ما معلم ها برای ادامه تحصیل به دانشگاه میریم کاملا واضح هست که اساتید اصلا از معلم ها دل خوشی ندارند چون سر کلاس با معلومات هستند و بسیاری از اساتید بقول معروف کم می‌آورند. واقعا متاسفم برای وضعیت این کشور.
نیروی خدماتی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
0
0
حقوق سرایدار وخدمتگذار آموزش پرورش آیا مشمول این قانون قرار دارد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
0
0
سلام، من کارمند شرکت دولتی با مدرک دکتری، عضو بنیاد ملی نخبگان و حداقل هفته ای 50 ساعت کار ، کل دریافتی من ماهانه به 10 میلیون تومان نمی رسد.بعد معلم ها با این همه تعطیلی و کارایی پایین همیشه ناراضی اند. هیچکس منکر اهمیت کار آموزش و پرورش نیست اما اگر معلم ها کار خودشان را درست انجام می دادند این قدر جوانان آسیب دیده و بزهکار در جامعه نبود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
0
0
حقه بندی بود نه رتبه بندی
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->